Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Co to jest E-Wizytówka?

E-wizytówka to nic innego jak prosta witryna internetowa przedstawiająca Twoją firmę w prosty i czytelny sposób Internautom. W odróżnieniu od bardzo rozbudowanych stron internetowych e-wizytówkę tworzy się po to by potencjalni Klienci poszukujący prostych informacji mogli je szybko znaleźć w sieci. E-wizytówkę tworzy się także po to by móc przekazać Internautom trzy podstawowe informacje: kim jesteśmy, czym się zajmujemy oraz jak się z nami skontaktować.

E-wizytówka z założenia jest jedną z możliwie najprostszych stron internetowych, w dzisiejszych czasach obowiązkowo także mobilną lub responsywną oraz dobrze zoptymalizowaną dla wszelkiej maści robotów, które odpowiadają w dalszej kolejności za jej indeksację w wyszukiwarkach. Dobrze przygotowana i zoptymalizowana e-wizytówka może się stać bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Co warto jeszcze raz podkreślić - jej skuteczność jest oparta na przejrzystości i prostocie, przy czym w pełni spełniają wymagania jakie stawia taki gigant jak np. Google.

Dlaczego e-wizytówki są skutecznym narzędziem marketingowym w sieci?

Po pierwsze:

Szybko ładują się
w przeglądarkach

E-wizytówka zwykle nie posiada setek podstron, wbudowanych wyszukiwarek treści czy też nadmiernej ilości grafik, co ma ogromny wpływ na szybkość ładowania się witryny internetowej, a to z kolei ma przełożenie bezpośrednie i pośrednie na indeksację w wyszukiwarkach. Jest to także bardzo istotne z punktu widzenia marketingu internetowego, gdyż fakt zbyt długiego czasu ładowania się danej strony internetowej jest jednym z podstawowych powodów dla których Internauci opuszczają witrynę i idą szukać w sieci innego źródła informacji. Czyli istota: szybkość ładowania się strony www.

Po drugie:

Przejrzyste i intuicyjne
MENU (nawigacja)

Pomimo tego, że żyjemy w XXI wieku i wydawać by się mogło, że 100% społeczeństwa jest w bliskiej przyjaźni z różnego typu urządzeniami, szczególnie komputerami, tabletami i smartfonami – niestety... gro osób owszem korzysta z nich, ale niekoniecznie w sposób biegły i zaawansowany. Nie każdy Internauta poradzi sobie ze skomplikowaną wielopoziomową nawigacją, która tak często gości na stronach internetowych. Internauci najczęściej szukają prostego przekazu konkretnych informacji, a wszelkie „skomplikowania” ich odstraszają. Dlatego też potrzebna jest maksymalnie prosta konstrukcja, która nie pozwoli popełnić błędu marketingowego i skróci czas potrzebny na dotarcie do  oferty oraz skłoni do kontaktu, a przecież właśnie o to chodzi – by potencjalny Klient skontaktował się, przyszedł, kupił/skorzystał z naszych usług.

Po trzecie:

Strona internetowa
zachęcająca do kontaktu

Dzięki prostej konstrukcji e-wizytówek odnalezienie informacji kontaktowych nie będzie równało się poziomem trudności porównywalnym z rozwiązaniem skomplikowanego np. równania matematycznego zawierającego całki, logarytmy, wzory i twierdzenia... W przeciwieństwie do wielkich i rozbudowanych stron internetowych celem e-wizytówek nie jest bardzo dokładne i szczegółowe przekazanie wszystkich cech naszych usług czy szczegółów sprzedawanych produktów. Powinna ona przekazywać tylko najważniejsze informacje, które sprowokują Internautę do działania w postaci kontaktu czy to mailowego czy telefonicznego, a docelowo wizyty w naszym studio, w naszej firmie i skorzystanie z produktów czy usług.

Po czwarte:

Liczy się opakowanie. Nowoczesny design.

Dla potencjalnego Klienta, który nie zna danej firmy - liczy się wygląd strony internetowej. 95% społeczeństwa to wzrokowcy. Strona internetowa powinna być czytelna, przejrzysta i miła dla oka – to te czynniki wpływają na pierwszą ocenę wiarygodności Firmy. Zawsze liczy się pierwsze wrażenie.

Po piąte:

Nowoczesność = strona responsywna / mobilna

Strona internetowa powinna być stworzona w zgodzie z międzynarodowymi standardami sieciowymi, czyli poprawnie się wyświetlać niezależnie od przeglądarki, systemu operacyjnego czy urządzenia przenośnego służącego między innymi do surfowania w sieci.

Strona internetowa Biznes-Ekspert Sp.j. Biuro Rachunkowe Łódź

Eurostal-Metale Rzeszów - Oficjalna strona internetowa

Strona internetowa Kancelaria adwokacka Rzeszów - Adwokat Michał Zawisza - Kancelaria Adwokacka w Rzeszowie

Zielarnia Rzeszów - blog o ziołolecznictwie i ziołach

Strona internetowa Kancelaria Adwokacka Łódź - Adwokat Łódź - adw. Joanna Kaźmierczak

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?